My world

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Nilsson - 28 februari 2013 21:54

Chillad dag, misslyckad träning.. Slutare 13.00 för vissa av oss i klassen hade komp-ledigt för att vi var med på en så kallad "Föräldrakväll". Efter skolan följde Wilma med mig hem och vi såg några avsnitt av One Tree Hill. Klockan tre skulle jag till ungdomsmottagningen så pappa och Wilma följde med. På kvällen var det träning och jag åkte med Peter och Hanna för att pappa är sjuk. Träningen idag blev en katastrof för mig. Min hals kändes som den var så svullen inuti så att jag fick ingen luft alls, jag hoppade av träningen mitt i, och då sa Peter att jag såg blek ut. När jag kom hem mådde jag fortfarande hemskt bara det ätt nu var det mer än att min hals var svullen, för nu har jag sjukt ont i huvudet också.. Men imorgon har jag studiedag så det är lugnt! Hörs!

Av Elin Nilsson - 27 februari 2013 21:43

Awesome day!
Skolan var lite dryg men efter det följde jag med Maja hem och vi blandade mjölk med oboy-pulver för att vi försökte göra typ något liknande nutella, men det blev inte så bra..:') Och efter det skulle vi plugga så det slutade med att Maja använde sin gamla data och jag hade hennes nya, men jag gjorde inga läxor nej, jag gjorde allt som inte har med skolan att göra! Imorgon slutar jag typ 13.00 för jag har komp-ledigt, och det ska bli riktigt skönt! Hörs :)

Av Elin Nilsson - 26 februari 2013 22:09

Ingen bra dag alls idag.. har inte mått bra och har varit på riktigt dåligt humör. Träningen var bättre än skolan, men även där tappade jag humöret rätt snabbt. Det är massa olika anledningar, men jag är bara så trött på allt just nu. Vi hörs imorgon, förhoppningsvis är jag på böttre humör då..

Av Elin Nilsson - 25 februari 2013 21:24

Första skoldagen efter lovet, och jag är redan trött på det.. Iallafall så hade jag boxningsträning efter skolan, och idag var vi inte ens hälften av vad vi brukar vara på träningarna, men det var en jobbig och rolig träning ändå. ~ En liten bit närmre målet ~ Nu ligger jag i sängen och ska sova och taggar inför morgondagen. Det blir en liten träning från 06.00-07.00 ungefär. Godnatt!

Av Elin Nilsson - 24 februari 2013 21:57

Imorse följde jag med mamma och pappa på loppis, där hittade jag ett riktigt fin skal och en ny plånbok. :) Nu på kvällen har jag passat min lilla Wille! GO'ASTE lille kusinen! :) Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv, och tagga inför skolan imorgon..:/ men nu är det bara två veckors skola, sen två veckor prao sen är det lov igen! Superduper bra.

Av Elin Nilsson - 23 februari 2013 22:49

Jag var i stan med Rebecca idag, köpt ny mascara och ett iphoneskal som ser ut som ett stort öra.. :') Efter stan gick vi hem till mig pch fotade + filmade en massa.. Och nu på kvällen har jag haft Familjemys och kollat på Melodifestivalen för andra gången detta året ;) Pch se såg vi en liten del av filmen "Soul Surfer" tillsammans. DEN ÄR RIKTIGT BRA!

Majas reaktion när jag berättat vad jag köpt för skal..

Av Elin Nilsson - 22 februari 2013 22:58

~ Malmö ~ Handla med mamma ~ Hem till kusinen

I morse körde jag och pappa till Innebandyesset och där fick jag ny klubba och lite andra saker jag ville ha :) När vi kom hem körde jag och mamma till Willys, Lidl och nån klädesaffär som jag inte kommer ihåg vad den heter. Jag köpte två filmer och tre tröjor + lite nya underkläder..;) Sen vid lite innan halv åtta gick jag ner till Rebecca som var ensam hemme och vi hade det sjukt kul. Vi filmade oss och gjorde videos där vi pratade engelska :) Idag har jag även tittat på One Tree Hill under alla tillfällen jag haft!

Av Elin Nilsson - 21 februari 2013 22:53

Dagen har spenderats med Nasima! Och himmel vad LYCKAD den ar varit! Egentligen tänkte vi ha en disney dag och se så många disney filmer vi vann, men det slutade med att vi såg två filmer-> "Superhjältatna" och "Hannah Montana the movie". Annars så var vi ute och fotade, eller satt vi datorn och försökte fixa lite med bilderna. Något som jag kan säga att jag och Nasima inte är särskilt bra på är datorer, kopplat till mobiler. Dessutom försvann allt Nasima hade i mobilen när vi uppdaterade den, och iTunes fungerade inte. Men det har varit en riktigt BRA dag idag, och idag märkte både jag och Nasima att vi har väldigt många saker gemensamt..:)

Presentation


✝believe in yourself
✧A girls favourite song will tell you more about her feelings than her lips ever will✧
♡Kik: nilssonelin ♛
Twitter: elinnilsssson
Instagram: nilssonelin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Klocka

Senaste inläggen

Small Grey Outline Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards