My world

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Jysk i Svågertorp.

Av Elin Nilsson - 11 mars 2013 22:15

Idag började Praon, och shit vad kul det var! Det var en lång dag men på något sätt gillade jag det. Jag tyckte att det var jätte spännande att prova på att jobba! :) Självklart hade jag fått lite uppgifter som jag skulle göra, så jag tog reda på lite saker idag.


Idag fyller även min syster 18 år. Jag kom hem ungefär halv/kvart i åtta på kvällen, och då började jag fira henne! Jag var sjukt hungrig så jag åt direkt, och sen så hade jag en trevlig stund med min släkt. Det var en bra dag idag!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Nilsson - 22 mars 2013 23:00

Idag har v bara åkt tåg HELA dagen, från typ tio över tolv. Men shit vad kul det har varit. Först tog vi tåget 12.11 från Malmö tågsation till Stockholms tågstation. Det tåget var riktigt TRÅKIGT att åka på. I Stockholm var det ungefär 1h paus inna...

Av Elin Nilsson - 21 mars 2013 22:15

Idag var det påskfest på dagiset och det var även min sista dag där.. :( Det var verkligen riktigt roligt på deras fest, och jag är glad att jag fick vara med på den! :D På deras samling fick jag sitta på "Kung"-stolen, som dom brukar få itta på när ...

Av Elin Nilsson - 18 mars 2013 06:45


Idag ska jag börja praoa på Sockertoppens Föskola. Det är riktigt spännande, och jag ser fram emot det. Jag måste erkänna att ja är lite skeptisk till att obba med barn, fö rjag är lite av en äckelmagare och klarar inte av blöjor och sådant, men det ...

Av Elin Nilsson - 15 mars 2013 21:00


Idag är det fredag, vilket innebar att det var sista dagen som jag hade prao på Jysk. I Onsdags var jag ledig, och spenderade dagen med att kolla på One Tree Hill. Det var riktigt härligt! :)) Idag fick jag gå hem tidigare för jag hade ont i r...

Av Elin Nilsson - 9 mars 2013 21:00


Okej, jag är fortfarande sjuk, därför har jag inte orkat göra någon uppdatering här på bloggen. Men jag har i stort sett bara sett filmer hela dagarna. Och även kollat på serien One Tree Hill. Jag är beroende av den! Funderar på att börja kolla på Pr...

Presentation


✝believe in yourself
✧A girls favourite song will tell you more about her feelings than her lips ever will✧
♡Kik: nilssonelin ♛
Twitter: elinnilsssson
Instagram: nilssonelin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Klocka

Senaste inläggen

Small Grey Outline Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards