My world

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Elin Nilsson - 3 mars 2013 19:35

Riktigt sålig match dag men helt okej dag efteråt.

Matchen idag kunde jag inte spela sista perioden imed att jag är sjuk och har varit sen i typ torsdags.. Det känns fortfarande som halsen är svullen, jag är förkyld nu, och allting är bara skitdåligt.. Skulle egentligen inte ens vara med på matchen men vad gör man inte för sitt lag asså. ;) Ja, vi förlorade iallafall matchen med väldigt mycket, men vi mötte det bästa laget i serien samtidigt som vi var många sjuka i vårt eget lag.. Efter matchen åkte min familj, Julias familj och Peter & Hanna till "Max" och åt, och där hade jag så sjukt himla roligt så det finns inte ens ord att beskriva det med. När jag kom hem därifrån startade jag datan och bärjade installera Microsoft för jag skulle göa läxa, och nu är jag klar med den, så nu ska jag nog titta på tv och hoppas att ag blir frisk tills imorgon när jag ska ha redovisning. Ha det så bra!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


✝believe in yourself
✧A girls favourite song will tell you more about her feelings than her lips ever will✧
♡Kik: nilssonelin ♛
Twitter: elinnilsssson
Instagram: nilssonelin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Klocka

Senaste inläggen

Small Grey Outline Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards