My world

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Elin Nilsson - 22 mars 2013 23:00

Idag har v bara åkt tåg HELA dagen, från typ tio över tolv. Men shit vad kul det har varit.

Först tog vi tåget 12.11 från Malmö tågsation till Stockholms tågstation. Det tåget var riktigt TRÅKIGT att åka på. I Stockholm var det ungefär 1h paus innan vi skulle på nästa tåg, så jag, Matilda, Vera, Emelie och Sanna gick runt som värsta turisterna där. Det var första gången både jag och Vera var i Stockholm, så vi tycket ju att det var sjukt coolt såklart :) Det finns även en video på facebook när jag och Vera dansar på tågstationen medans vi väntade. :) Jag tror vi dansade Jenka. Men iallafall, vi ägde på det ;)) Nattåget från Sockholm till Kiruna var riktigt awesome! Det var sjuuukt små rum, men rummet jag bdde i var bara 5pers, alla andra fick vara 6pers. Så vårt rum hade en säng över,och i den packade vi alla våra saker. Jag orkar inte förklara vad vi gjode på nattåget som var så kul, för allt var extremt roligt! :) Men vi hörs väll imorgon, då har vi kommit fram till JUKKASJÄRVI!!! :D :D :D :D :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


✝believe in yourself
✧A girls favourite song will tell you more about her feelings than her lips ever will✧
♡Kik: nilssonelin ♛
Twitter: elinnilsssson
Instagram: nilssonelin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Klocka

Senaste inläggen

Small Grey Outline Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards