My world

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Elin Nilsson - 2 mars 2013 22:00

Gick upp tidigt i morse för att åka till Vellinge med konfirationen, och i Vellinge skulle vi utföra lite uppdrag. Det fanns en sjuuuukt snygg kille på den konfirmations saken, han såg ut som en kändis jag tycke är sjukt snygg så det var nog därför jag tyckte att han på konfirmaionen var snygg. ;) Efter konfirmationen i Vellinge hämtade pappa mig, Hanna R, Charre och Moa Må. Då körde vi till södan för  att ha samling sen åkte vi till en match, två timmars bilresa dit och två timmars bilresa hem... Jippie! -.-' Hehe, men jag ärsjuk så jag var inte alls sugen på att spela match från början men det ändrades snabbt. Vi förlorade med 4-0 men vi var inte riktigt med i matchen från början och det var då dom gjorde sina mål. Hemvägen var  hemsk.. Jag fick Panik. Jag behövde gå på toa, men det fanns ingen toalett.. Men det löste sig ändå. Nu är jag sjukt trött så jag ska lägga mig och se om jag är tillräckligt frisk för att spela imiorgon. Godnatt!

 


(OBS, tidsbeställt inlägg på bloggen, skrevs den 3:e Mars så fick ställa tillbaka tiden, det är därför bilden från Twitter är som det var en dag sedan jag skrev det, fö rjag skrev inlägget på twitter den 2:a Mars.)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


✝believe in yourself
✧A girls favourite song will tell you more about her feelings than her lips ever will✧
♡Kik: nilssonelin ♛
Twitter: elinnilsssson
Instagram: nilssonelin

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Klocka

Senaste inläggen

Small Grey Outline Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards